Latest Posts

Sloppop YEAH

By 14:46

Misschien weten jullie nog dat ik om de grote vakantie te vieren en om mijn hoofd leeg te maken eind juni een papieren mini-slinger maakte?

Wel, hij heeft iets meer dan een maand de kleine sanseveria onder de stolp kleur gegeven, maar op één of andere manier beseft de slinger dat de vakantie bijna gedaan is, want hij ziet er niet meer zo fris uit. Ik had misschien op voorhand moeten bedenken dat de combinatie van papier, touw, stolp, plant - en dus één keer per week water - geen lang leven beschoren zou zijn...

Gelukkig heb ik een meer dan waardig alternatief gevonden dat gewoon voor altijd kan blijven hangen; een mini-garland uit stof. Ik vind het zonde dat ik zoiets leuks niet zelf kan maken, maar gelukkig kan de Nederlandse Liesbeth van SLOPPOP YEAH dat als de beste! In haar webwinkel vind je leuke vrouwen- en kinderkleding, vrolijke spullen voor in huis en - mijn God, moet ik echt een keer proberen - tijdelijke tattoos! De slinger is het eerste item dat ik er bestelde, maar ik voel nu al medelijden met het jurkje dat ik ook in mijn virtuele winkelmandje stak en dat daar nu nog steeds in ligt ...

Maar goed; nu de stoffen mini-slinger hier is en een mooie match vormt met de sanseveria heb ik zo het gevoel dat de vakantie toch wat bij me blijft. High five! Bovendien is het leukste aan versiering zoals deze slinger dat ie in feite overàl wel past. Ik kan naar hartenlust variëren hier!

Liefs,
Annelies

Nog enkele leuke dingetjes

0 reacties